Sclipici

OMG! Astăzi e a doua  zi de decembrie. DECEMBRIE! Ultima lună a anului. Anul se termină, iar eu am impresia că abia am început a-l trăi. Parcă nu sunt gata de totaluri şi rezoluţii. Staţi un pic. Nu mă luaţi aşa de repede!

Partea bună e că am ajuns aici, căci nu atît de demult nu vedeam nimic după septembrie.

 

De la o bucată de vreme au început să mă atragă lucrurile cu sclipici. Mi-am scos de la fundul cutiei cateva bijuterii de aur pe care nu le-am purtat de vreo 4 ani, mi-am amintit de pantofii mei bronz. Printr-o coincidenţă ciudată cîteva din ultimele achiziţii în garderobă sunt cu paiete şi fire aurii. Dau vina pe aura luminată 🙂

Pentru o doză de strălucire, drive, un barbat frumos si femei superbe tastati play:

Categorii: Trairi | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.